Estancias Erasmus ofertadas por otras universidades socias

Estancias alianza

Universidad Fecha Oferta Más Información
University of Split 19th to the 21st November 2024 (Application Deadline: 7th October) Staff Week – Responsible, Reproducible and Open Science:
How to conduct research responsibly
Target group: Researchers, both early career, advanced career researchers and research managers and administrators.

Contacto: ana.marusic@mefst.hr

Documento

University of Split 5th to the 7th of November 2024 (Application deadline : 1st September) SEA-EU Art Staff Week Target group: Staff Week is designed for technicians, staff from art
galleries, curators, artists.

Contacto: hjakelic@unist.hr

Documento

Université de Bretaigne Occidentale 14th to the 18th of October 2024 (Application Deadline: September 6th, 2024) Inclusion expert group meeting + Staff week on inclusion Target group: SEAEU 2.0 Inclusion expert group. Any staff (academic or non academic) or student interested or involved in the questions raised by the program: inclusive writing, inclusive campuses.

Contacto: gwenaelle.goyat@univbrest.fr

Documento

Estancias disponibles todo el año:

Universidad Tipo de estancia Oferta Más Información
Cayenne / Guyane PTGAS y PDI Consultar documento Documento
Social Sciences Faculty – University of Wroclaw in Poland Docente Erasmus+ Teaching Mobility Offer Documento
Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo Docente COIL Project/Course – Global Education Programme Documento

Otras estancias ofertadas:

Universidad Fecha Actividad Más Información
Bursa Uludağ Üniversitesi 8-10 de octubre de 2024 (inscripción hasta 30/08) International Erasmus Staff Training Week Flyer

Formulario

Università degli Studi di Napoli Federico II 14-18 de octubre de 2024 (inscripción hasta 21/06) International Staff Week Formulario