• Análisis estadístico

Monday 30th January 2023
09:30-10:00 Arrival of participants
10:00-12:30 Reception and administrative management of grants
12:30-13:00 Welcome and introduction to the program. Prof. Rafael Jiménez Castañeda, Vice-rector of Internationalisation; Prof. José Antonio López Sánchez. Dean of the Faculty of Social Sciences and Prof. Beltrán Roca, Vice-dean of Research and International
13:00–14:00 Spanish crash course. Macarena Gómez, CSLM-UCA
Tuesday 31th January 2023
10:00-11:30 Working session: studies in Social Sciences and Communication at partner universities
11:30-12:00 Coffee break
12:00-13:00 Teaching at the Faculty of Social Sciences and Communication – Universidad de Cádiz. Academic coordinators of the degrees and masters.(Moderator: Prof. Esther Simancas, Vice-dean of Students, Culture, Participation and Employability)
13:00–14:00 Conclusions
Wednesday 1st February 2023
09:30-10:30 Publication and Research in the Social Sciences at the University of Cádiz. Prof. Beltrán Roca
10:30-11:00 Coffee break
11:00-13:00 Networking session. Presentation of research groups and clusters of UCA and partner universities
13:00–14:00 Doctorate programs at the University of Cádiz. Gérard Fernández Smith (secretary of Doctoral School EDUCA), Prof. José Ruiz Chico (coordinator of the PhD Program in Turism), and Prof. Lucía Caro (secretary of the PhD Program in Communication)
Thursday 2nd February 2023
09:30-11:00 Presentations of mobility initiatives of partner universities
11:00-11:30 Coffee break
11:30-12:00 Mobility at the Faculty of Social Sciences and Communication of the UCA. Prof. Miguel Ángel González Macías (coordinator of national mobility, Faculty of Social Sciences-UCA).
12:00–13:00 Opportunities for international mobility to/from the University of Cádiz. Jesús Gómez. International staff officer.
13:30 Farewell lunch
18:30 Guided tour in Jerez
Friday 3rd February 2023
11:00-12:00 Conclusions and diploma award ceremony
12:00-13:00 Farewell picnic

Download the program 📰

Don’t forget to add this website to your bookmarks ✅, we’ll upload more content (presentations, etcetera) later on!

About us on Twitter:

Photo Gallery: