• Análisis estadístico

• Redes sociales

VILNIUS TECH FOR ACADEMIC STAFF OR RESEARCHERS 16 septiembre 2021

VILNIUS TECH, Lithuania, eager to welcome the academic staff or researchers from partner institutions for teaching visits under the Erasmus + program this spring and next autumn semesters (from mid of February to mid of May and from September to mid of December 2021).

We are sending the list of courses for the wide choice the academic staff from your institution could consider teaching. We would appreciate if you share this information with the relevant staff who might be interested in applying for teaching at VILNIUS TECH.

For more detailed information regarding lecturing topics please see the attached list of Erasmus + coordinators or contact persons in the faculties. We are open to physical or virtual staff exchanges. Any other ideas related to staff exchange will be highly valued.

Courses Open To Visiting Professors VILNIUS TECH

VILNIUS TECH Erasmus Faculty Coordinators