• Análisis estadístico

• Redes sociales

INW21 Conference-Intercultural Week 27 abril 2021

INW21 Conference-Intercultural Week
We would like to inform that the call for papers of the INW21 Conference-Intercultural Week is open until 31 March 2021. The call for participation is available at http://inw.ese.ipp.pt/language/en/call-for-participation/. You can present in English, French, Galician, Portuguese or Spanish.

The INW21, an international scientific joint event organized by Politécnico do Porto – Escola Superior de Educação (International Relations Office) and inED – Centre for Research and Innovation in Education, will bring together teachers, researchers and staff working in the field of Education to share, discuss, reflect on and develop their ideas on topics related to Networking in Education.

This meeting is also an international week promoted by our International Relations Officeoffering good opportunities for intercultural exchange and both personal and academic development. Therefore, professionals may attend INW21 Conference / International Week in order to get in touch with colleagues from other partner universities.

INW21 is a four-day programme of lectures, seminars, workshops and short language courses. It will take place at Politécnico do Porto – Escola Superior de Educação from 27 to 30 April 2021.

Because of the COVID-19 outbreak, the conference will take place online from 27 to 30 April 2021.

Registration is free for students, teaching staff and non-teaching staff members from our Erasmus+ partner institutions (or any other mobility programmes), but is compulsory.

For further information, please have a look at: http://inw.ese.ipp.pt.